Известие

Collapse
No announcement yet.

Задно окачване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Задно окачване

    Колеги имам въпрос относно дали някой е сменял задно окачване на 156 ца и кое може да се смени само тампон и кое не може и трябва да се замени със ново за биалетките е ясно всичко останало шенкел щанги и тем подобни работи ако някой си е правил понеже съм решил да я правя от до ? Весели празници
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

  • #2
    На надлъжните щанги се сменят тампоните. Около 40-45 лв. е парчето и нз. дали не е по-добре с нови надл. щанги. Иначе трябва да бележиш накъде е ориентирана планката на стария тампон и да набиеш новите тампони по същия начин. Като почнеш да монтираш, Щангите се стягат за тампончето на главините в равновесно положение.
    Напречните щанги - 2 къси и 2 дълги, също могат да се отремонтират с нови тампони /гумено-метални втулки/. Тях ги предлагат в АХМ - и тампоните, и цели напр. щанги. Също монтаж в равновесно положение.
    Тампончето отдолу на лагер-главината също се подменя. ф32 на L/l = 32/30. Ако се не лъжа, това бяха размерите.
    Много трудно се развива дългия болт от вътрешна страна на лагер-главините, за които са хванати напречните щанги. Напръскай със спрей поне 1-2 дни по-рано, и пак ще ти трябва гайковерт. Също важи и за двата болта на моста, където държат вътрешните краища на напречните щанги.
    Трябва ти преса. И подемник.
    Успех!
    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

    Comment


    • #3
      Има една фирма в Пловдив"Гума Трейд" - изготвят всякъкви тампони.Доколкото си спомням за тампоните на напречните щанги ми взеха 80 с демонтаж и монтаж на същите.Също така им казах да ги направят от малко по твърда смес, тъй като ако са много меки задницата става нестабилна!Както колегата преди мен ти е казал, ако дългите болтове не са развивани наскоро най вероятно ще са като заварени!
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:15.

        Comment


        • #5
          Грешите и двамата, и Наско, и "Гума Трейд" са аматьори, най-добрата гума е при "Юро Топ Ръбър Мърчъндайзинг Интернешънъл Ентерпрайсиз Консулт" Пи Ел Си. Адресът им го има в Гууууууууугъл. А и техниката им е на такова ниво, каквото до момента не съществува.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:15.

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:15.

              Comment


              • #8
                А аз пък отбелязах точно и конкретно, какво и къде съм направил, и колко ми е струвало.Отговори свързани само и единствено с въпроса на колегата
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:15.

                  Comment


                  • #10
                    И защо реши, че са некачествени?Тества тампоните на двете фирми или просто си пишеш защото нямаш работа?
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:16.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщение
                        Колеги имам въпрос относно дали някой е сменял задно окачване на 156 ца и кое може да се смени само тампон и кое не може и трябва да се замени със ново за биалетките е ясно всичко останало шенкел щанги и тем подобни работи ако някой си е правил понеже съм решил да я правя от до ? Весели празници
                        ОК, посмяхме се, а сега сериозно. От бул. "Цар Борис III" се спускаш по бул. "Иван Ев. Гешов" в посока "Красна поляна", завиваш надясно по ул. "Охридско езеро", след около 100-150 метра в ляво ще видиш едно училище. Срещу училището има един автосервиз, търсиш Вальо, 0884249150. Като купих 156-цата, и предното, и задното окачване бяха леш. Предното бе фикснато изцяло с нови носачи и биелетки. Задното - и надлъжните, и напречните щанги бяха за фиксване. Напречните ги смениха с нови, но на надлъжните се наложи пълен рециклаж на всичките видове тампони, имат си преса и ги фикснаха. Като я взех колата возеше без забележка. А даже и смениха заден десен лагер на главина без да свалят шенкела (притесняваха се да не се счупи датчика на ABS-а, ако тръгнат да го вадят), как го направиха нямам си на идея.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #13
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:16.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                            ОК, посмяхме се, а сега сериозно. От бул. "Цар Борис III" се спускаш по бул. "Иван Ев. Гешов" в посока "Красна поляна", завиваш надясно по ул. "Охридско езеро", след около 100-150 метра в ляво ще видиш едно училище. Срещу училището има един автосервиз, търсиш Вальо, 0884249150. Като купих 156-цата, и предното, и задното окачване бяха леш. Предното бе фикснато изцяло с нови носачи и биелетки. Задното - и надлъжните, и напречните щанги бяха за фиксване. Напречните ги смениха с нови, но на надлъжните се наложи пълен рециклаж на всичките видове тампони, имат си преса и ги фикснаха. Като я взех колата возеше без забележка. А даже и смениха заден десен лагер на главина без да свалят шенкела (притесняваха се да не се счупи датчика на ABS-а, ако тръгнат да го вадят), как го направиха нямам си на идея.
                            Този Вальо Симеонов беше главен инженер на ИталАуто. Един от малкото кадърни там. Преди беше във Ванто на винарово колело

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                              ...
                              Ако следиш постовете ми навярно си забелязал, че не пиша непроверени неща.
                              Аз не следя твоите постове, но само от последната тема малко по-долу за помпата на хидравликата виждам, че пишеш със сигурност непроверени неща.
                              Last edited by BO; d.m.y г., 12:51.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X